Tuesday, April 26, 2011

TESTIMONI TERKINI BIDADARI FRAGRANCE


TESTIMONI 1
masa praktikal kat melaka saya diperkenalkan oleh spupu dengan bidadari perfume..oleh kerana wangian desire blue dunhill memikat hati saya(walaupon bkn seorang perokok)..saya pon terus membeli dan menggunakan wangian tersebut..dua tiga hari... selepas memakai wangian tersebut ada pula staf di klinik tempat saya praktikal bertanya tentang perfume yg saya pakai..saya pon trus promote lah(ada komisen dari sepupu kalau dpt jual..hehe..)..alahamdulillah byak juga jualan yg dpt saya buat n cust puas hati dengan produk ni..sekarang dah masuk 3 bulan saya jual(walaupon mkn komisen dari sepupu je) dapat lah menampong belanje pelajaran saya..n setiap bln cust tetap akan cari saya untuk BIDADARI PERFUMES..thanx BIDADARI PERFUMES! - ZAID

TESTIMONI 2
Suami saya sport man. Wlaupun baru blk dr b'sukan, dia tetap wangi... Suami saya pakai desire blue..Bau tu mmg best... - SITI KHANIFAH

TESTIMONI 3
anak i pakai bf HYPNOSE.... dia berdiri depan pintu....bau semerbak satu rumah......wangi sangat bau HYPNOSE ni...mmg best... i like g2....- NOR ROPIDAH

TESTIMONI 4
memang best larrh perfume dr bidadari...tetap than wangi walaupown baju da dbasuh...wangi sepanjang ary....suke suke suke.... - FIHA FAREHA

TESTIMONI 5
bau wangi perfume bidadari ni semuanye wangi2 belaka.....sesiapa terhidu baunye akan tertanye2....baunye tahan lame dan akan meninggalkan keharumanye kpd sesiapa yg terhidunye bak kate pepatah akan jatuh hati pd keharumannye.... - NORLIZA RAHMAT

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.