Thursday, April 16, 2015

TAMBAHAN SAIZ MINI

Bermula April 2015, 
Bidadari Fragrance juga akan dipasarkan dalam saiz mini 3.5ml 

Oleh itu, para pelanggan setia kami 
boleh memilih untuk memiliki 
Bidadari Fragrance dalam saiz M atau L

saiz M (3.5ml)


saiz L (10ml)

saiz L (10ml)





PROMOSI HARGA AGENT

PROMOSI MODAL AGENT

Anda layak bergelar agen 
Bidadari Fragrance 
dengan modal serendah RM160 sahaja.

Anda akan mendapat
20 botol perfume bersaiz M (3.5ml)
6 tester (isian 1ml)

BERMINAT???
HUBUNGI KAMI SEGERA.

Thursday, April 2, 2015

CMD PRODUK AJAIB

MERAWAT 1001 PENYAKIT



MENURUNKAN BERAT BADAN 
BERKESAN DAN SELAMAT

Ohhhh WOWWW!!!


1 botol 60ml 
(kegunaan seisi keluarga)
RM99

lagi info, klik CMD

Sunday, March 15, 2015

APA ITU PEMANIS STEVIA???



Pemanis Stevia adalah sejenis pemanis yang dihasilkan daripada tumbuhan dipanggil Stevia yang memiliki kemanisan semulajadi sebanyak 300 X GANDA dengan kadar kalorinya amat RENDAH berbanding gula biasa.



KELEBIHAN-KELEBIHAN EKSTRAK STEVIA

­čî▒Mengimbangi kandungan gula dalam badan
­čî▒Meningkatkan kadar tenaga dalam tubuh badan
­čî▒Melicinkan dan memutihkan kulit serta awet muda
­čî▒Membantu menurunkan kadar gula dalam darah. Amat sesuai untuk pesakit diabetis
­čî▒Membantu menurunkan tekanan darah (Untuk pesakit darah tinggi)
­čî▒Membantu sistem penghadaman badan
­čî▒Membantu mereka yang mengalami masalah Isomnia
­čî▒Berupaya mengawal berat badan yang berlebihan(Obesiti). Sesuai untuk pengamal diet Atkins



Semua orang mesti bertukar dari gula tebu yang berbahaya ke pemanis stevia yang penuh khasiat.

CARA PENGGUNAAN


Saiz hidangan dicadangkan :
1sudu teh = 1 gelas air

Harga termurah untuk pasaran Malaysia
1 balang 500gm = Hanya RM45
*promosi percuma poslaju sepanjang Mac.
*500gm boleh bertahan 2 bulan

LEBIH MANIS DARI GULA
LEBIH SIHAT UNTUK SEISI KELUARGA

Berminat, sila Whatsapp ke 0197461575

Monday, October 15, 2012

NAK TAMBAH PENDAPATAN ?




Laluan telah dibuka kepada anda untuk menyahut seruan ini

JADILAH AGENT KAMI

Kami menjanjikan 
produk BERKUALITI, 
modal KECIL,
untung LUMAYAN, 
pelanggan yang SETIA.

BERMINAT?




 

Sunday, October 16, 2011

BRAND BIDADARI FRAGRANCE PALING LARIS

Women
1. Apple Blossom by The Body Shop
2. Pasific Paradise by Escada
3. Fantasy by Britney Spears
4. Hypnose by Lancome
5. Burberry by Burberry
6. Hugo Women by Hugo Boss
7. 212 by Carolina Herrera
8. Be Delicious by DKNY
9. Miracle by Lancome
10. Midnight Fantasy by Britney Spears
11. Live by Jeniffer Lopez
12. Still by Jeniffer Lopez
13. Paris by Paris Hilton
14. Amor Amor by Cacharel
15. White Musk by The Body Shop
16. Ralph by ralph Lauren
17. Jadore by Christian Dior
18. Flora by Gucci
19. Burberry Brit Sheer by Burberry
20. Marry Me by Lanvin

Unisex
1. Incanto Shine by Salvatore Ferragamo
2. Bright Crystal by Versace
3. Omnia by Bvlgary
4. Rush 2 by Gucci
5. Elegance by Lacoste

Men
1. Desire Blue by Dunhill
2. Desire Red by Dunhill
3. Polo Sport by Ralph Lauren
4. Polo Blue by ralph Lauren
5. CK One by Calvin Klein
6. Aqua Di Gio by Giorgio Armani
7. Hugo Orange by Hugo Boss
8. Tommy Men by Tommy Hilfiger
9. Tommy Boy by Tommy Hilfiger
10. Hugo Energise by Hugo Boss

Tuesday, April 26, 2011

TESTIMONI TERKINI BIDADARI FRAGRANCE


TESTIMONI 1
masa praktikal kat melaka saya diperkenalkan oleh spupu dengan bidadari perfume..oleh kerana wangian desire blue dunhill memikat hati saya(walaupon bkn seorang perokok)..saya pon terus membeli dan menggunakan wangian tersebut..dua tiga hari... selepas memakai wangian tersebut ada pula staf di klinik tempat saya praktikal bertanya tentang perfume yg saya pakai..saya pon trus promote lah(ada komisen dari sepupu kalau dpt jual..hehe..)..alahamdulillah byak juga jualan yg dpt saya buat n cust puas hati dengan produk ni..sekarang dah masuk 3 bulan saya jual(walaupon mkn komisen dari sepupu je) dapat lah menampong belanje pelajaran saya..n setiap bln cust tetap akan cari saya untuk BIDADARI PERFUMES..thanx BIDADARI PERFUMES! - ZAID

TESTIMONI 2
Suami saya sport man. Wlaupun baru blk dr b'sukan, dia tetap wangi... Suami saya pakai desire blue..Bau tu mmg best... - SITI KHANIFAH

TESTIMONI 3
anak i pakai bf HYPNOSE.... dia berdiri depan pintu....bau semerbak satu rumah......wangi sangat bau HYPNOSE ni...mmg best... i like g2....- NOR ROPIDAH

TESTIMONI 4
memang best larrh perfume dr bidadari...tetap than wangi walaupown baju da dbasuh...wangi sepanjang ary....suke suke suke.... - FIHA FAREHA

TESTIMONI 5
bau wangi perfume bidadari ni semuanye wangi2 belaka.....sesiapa terhidu baunye akan tertanye2....baunye tahan lame dan akan meninggalkan keharumanye kpd sesiapa yg terhidunye bak kate pepatah akan jatuh hati pd keharumannye.... - NORLIZA RAHMAT